Khamis, 23 September 2010

Giliran I'da World pula terkena

Pengerusi Eksekutif I'Da World kecewa dengan Nik Aziz!!

"Banyak wang saya dah keluarkan untuk Kelantan" kata Pengerusi Eksekutif I'Da World, Abdul Rahim!

Pengerusi Eksekutif I'Da World, Abdul Rahim berkata beliau telah membelanjakan Ratusan Ribu Ringgit bagi penyediaan membuat kertas cadangan dan perbelanjaan jamuan makan dengan pelbagai agensi kerajaan dan Pejabat Menteri Besar. Adalah tidak adil syarikat beliau disenaraihitamkan hanya kerana cek RM4b. Beliau mengulas tindakan kerajaan negeri menyenaraihitamkan Syarikatnya adalah bersifat politik semata-mata.

Sepatutnya Nik Aziz perlu berbincang dengan saya kalau pun syarikat saya hendak disenaraihitamkan. Apa akan berlaku? jika saya tidak menghalalkan apa yang saya dah berikan pada kerajaan negeri kelantan termasuk Menteri Besar Kelantan sendiri sudah tentu mereka memakan benda yang haram, tetapi saya masih waras tidak baik saya lakukan perkara sedemikian, katanya ketika diminta mengulas tindakan bakal dikenakan kepadanya..!!!

1 ulasan:

AnakPas berkata...

WoW! dah belanja makan...mereka dah telan makanan rasuah dan entertainment...Serban je beso...Cakap berdego-dego....Isle!Isle...belakang sapu...