Isnin, 4 Jun 2012

Jeng!! jeng!! jeng...!! Yang Dijanji Dah Makin Tiba

KUALA LUMPUR 29 Mei - Senator Datuk S. Nallakaruppan mendakwa rakaman video 'panas' yang diserahkan kepada peguamnya, Datuk Seri Dr. Muhammad Shafee Abdullah bulan lalu adalah video seks seorang pemimpin pembangkang bersama isteri orang.

Katanya, rakaman video selama satu jam 20 minit itu dirakam pada tahun 1990-an di sebuah kediaman mewah di ibu kota dan ia bakal menjadi bukti kukuh bahawa pemimpin politik tersebut mempunyai masalah moral.

Menurutnya, video itu lebih jelas siapa pelakunya dan apabila ditayangkan di mahkamah kelak bakal menyedarkan orang ramai.

Beliau seterusnya mencabar pemimpin pembangkang berkenaan menyamannya sebanyak RM500 juta jika yakin video seks tersebut satu lagi fitnah tetapi pada masa sama memberi amaran terlalu banyak rahsia sepanjang bertahun-tahun persahabatan mereka.

"Video ini saya simpan sejak 15 tahun lalu demi keselamatan kerana pada masa itu pemimpin tersebut individu penting dalam negara. Namun, beliau tidak pernah insaf dan berterusan mahu menghancurkan negara menyebabkan saya perlu menyerahkan bukti ini kepada mahkamah.

"Beliau boleh menafikan atau mendakwa video ini sekadar fitnah tetapi pita rakaman yang diserah kepada Muhammad Shafee bukan main-main, ia rakaman seks beliau dengan isteri orang dan saya akan dedah segalanya di mahkamah," katanya pada sidang akhbar di sini hari ini.

Pada 23 April lalu, Nallakaruppan bertindak menyerahkan video itu kepada Muhammad Shafee di pekarangan Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur.

Dalam pada itu, ditanya mengapa baru sekarang beliau mendedahkan kewujudan video seks berkenaan, Nallakaruppan berkata, beliau sudah tidak mampu lagi bersabar melihat tindak-tanduk pemimpin pembangkang tersebut yang berterusan menipu rakyat.

"Dia menipu rakyat dan menjanjikan macam-macam serta cuba merosakkan negara hanya kerana cita-cita politik. Apakah saya mahu bersabar lagi dengan semua ini sedangkan saya tahu siapa dia yang sebenar, saya tahu betapa buruknya moral pemimpin ini," katanya.

Tiada ulasan: