Ahad, 26 April 2009

Tok Pa Pengerusi UMNO Kelantan

Ada rakan-rakan tanya saya kenapa Datuk Seri Najib lantik Tok Pa sebagai Pengerusi UMNO Kelantan? Kenapa tak kekalkan Tan Sri Annuar Musa atau ambil Datuk Awang Adek sebagai ganti?

Terkedu juga saya nak jawab soalan ni sebab ia melibatkan maruah parti, tata kerja jentera parti, semangat dan kesetiaan kepada parti.

Pada saya, Datuk Awang Adek belum layak lagi untuk terajui UMNO Kelantan. Dan sesiapa saja yang ada di Kelantan sebenarnya tidak layak untuk menduduki kerusi pengerusi UMNO negeri.

Annuar Musa? Pada saya ini satu-satunya pemimpin retorik dan hipokrit.

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Salam...

Ramai pemimpin AMENO yang hipokrit!!!

manzaidi berkata...

Tq anonymous. Mmg benar ramai pemimpin politik dlm negara kita ni hipokrit. Saya boleh sebutkan satu persatu nama dan feel perangainya.

waksir berkata...

APA PUN PERGOLAKAN DALAMAN YANG PENTING ORANG MELAYU KENA CERDEK DAN HENTIKAN PRASANGKA. UMNO KELANTAN PASTI TERUS HIDUP MENYELAMATKAN BANGSA MELAYU DAN LAIN-LAIN BANGSA. SENGKETA MEMBAWA PADAH. SALAM BLOGGERS