Isnin, 5 Mac 2012

Suami Minta JAIP Dakwa Badrulamin

Berita terkini yang diterima mengatakan suami kepada wanita yang ditangkap bersama-sama Badrulamin tetap mahukan pihak JAIP mendakwa Badrulamin di mahkamah.

Ini kerana katanya Badrulamin gagal menjelaskan kepadanya kenapa isterinya berada di dalam bilik Badrul, bukannya di dalam bilik lain.

Maklumat yang diterima juga mengatakan sehingga ke saat ini Badrulamin masih lagi belum muncul di pejabat JAIP untuk memberi keterangan walaupun dia telah diminta untuk hadir pagi ini.

Alasan Badrulamin yang mengatakan dia tolong dapatkan bilik kepada wanita pada jam 2-3 pagi juga merupakan satu pembohongan.

Hotel Swiss Garden Kuantan telah menutup kaunter daftar masuk pada jam 12 tengah malam dan akan dibuka semula pada jam 7 pagi. Manakala mengikut laporan blog pisau.net pula wanita berkenaan telah tiga hari berada bersama Badrulamin.

Dalam hal ini Badrulamin bukan sahaja cuba hendak menipu orang ramai dan pihak parti lawan, malah dia juga cuba menipu kepimpinan PKR sendiri. Dia berlagak seolah-olah tiada apa yang berlaku untuk menutup kemungkarannya.

Walaupun didakwa dipukul oleh 20 orang lelaki, Badrulamin menghadapinya bersendirian tanpa meminta tolong pimpinan-pimpinan PKR yang lain yang turut berada di hotel yang sama.

Tujuannya untuk menutup cerita berkenaan daripada diketahui rakan-rakannya. Akhirnya PKR juga turut ditipu oleh Badrulamin.

Tiada ulasan: