Sabtu, 23 Ogos 2008

SMS yang saya terima

Saya ada menerima empat pesanan ringkas daripada orang yang saya tak kenalilah. Mereka minta saya masukkan dalam blog ini. Sebagai pengendali blog yang pernah berjanji untuk bersikap profesional, saya masukkannya tanpa sebarang agenda atau prejudis.

1. Mohd Saiful dah sumpah. Najib Tun Razak pun sudah sumpah. Anwar bila lagi?

2. Tul ke nwar (Anwar) tak liwat? Kalu tak liwat naper dia tak sumpah mcam Mohd Siful dan DS Najib sumpah utk pertahankan diri? Ni mesti dia buat ni...

3. Tak yahlah ikut ulama luar. Ulama dlm Malaysia pun ramai dan diiktiraf. Sumpah sajala..habis cerita. Selagi awak tak sumpah, selagi tu isu ni berpanjangan. Naper awak suka biarkan isu ni berpanjangan? Awak tak kesian ke kat isteri dan anak-anak awak? Hari2 dia 'dibelasah' oleh isu awak liwat.
Saya pun tak faham dengan perangai awak. Atau...awak ni benar-benar l****... tak? Rasanya tak mustahil kalau tengok pada keadaan sekarang dan sikap awak yg suka berdolak dalik tu.

4. Terlebih dulu saya nak minta maaflah. Pertamanya, dari dulu lagi saya tak percaya pada alim ulamak yg terlibat aktif dalam parti ni. Banyak putar belit. Sanggup permainkan agama demi kepentingan parti.
Dulu seronok tuduh org lain amalkan kornisme. Tapi bila dah terkena pada batang hidung sendiri, dia boleh beri alasan Nabi pun amal kronisme. So, dia pun amallah kronisme. Tiba-tiba je dia lupa dulu dia bukan main hebat tuduh dan kecam orang lain yang amal kronisme. Hahahaha...tok guru apa ni???

Tiada ulasan: