Isnin, 17 November 2008

Al-Fatihah

Sedih:
Pagi ini (16hb Nov 08), ketika saya tengah mamai (masih tidur), saya menerima panggilan daripada adik menyatakan sepupu saya meninggal dunia. Allahyarhamah Rohani Abdullah (Ani Pak Su Lah), 50-an yang tinggal di Lorong Rogayah Pasir Mas kembali ke rahmatullah pada jam 8.40 pagi tadi di Hospital Universiti Sains Malaysia (HUSM), Kubang Kerian.
Jenazahnya dikebumikan di Tanah Perkuburan Islam Lemal, Pasir Mas iaitu kubur yang menempatkan seluruh ahli keluarga bagi pihak ayah. Suami Allahyarhamah, Arwah cikgu Zain juga telah meninggal dunia hampir setahun lalu dan dikebumikan di tanah perkuburan itu.
Bagaimanapun, saya tidak dapat pulang untuk bersama-sama ahli keluarga meratapi pemergian waris tersayang. Apapun, saya doakan semoga roh arwah ditempatkan bersama-sama orang beriman dan semoga dicucuri rahmat. Al-Fatihah.

Tiada ulasan:

Kes Hafizul: Peringatan dan pengajaran