Sabtu, 25 Oktober 2014

Luahan hati isteri-isteri dan anak Ustaz Azhar Idrus

Post Pic
 
Isteri-isteri dan anak kepada ustaz Azhar Idrus meluah rasa kecewa mereka di laman sosial bersabit kontroversi video seks yang melanda penceramah bebas terkenal itu.
 
Isteri pertamanya, Rogayah Sulong menerusi laman Facebook mendoakan kesejahteraan untuk keluarga mereka di samping menyatakan sokongan kepada suaminya.
 
 
Isteri keduanya, Wan Halimatun Nisa' Wan Mohd Nor mengucapkan terima kasih kepada peminat ustaz Azhar yang tidak putus-putus menyatakan semangat dan doakan kepada mereka sekeluarga.
 
 
Nisa' memberitahu program ceramah agama ustaz Azhar akan berjalan seperti biasa.
 
Beliau juga memberitahu akan sentiasa berbangga dengan suaminya walau apa tohmahan dilemparkan terhadapnya.
 
Sementara anak sulong kepada ustaz Azhar pula, Nur Madiha Asyikin berkata beliau kenal dengan susuk tubuh ayahnya dan menggangap kontroversi itu satu fitnah.
 
 
Beliau juga menyatakan sokongan kepada ayahnya itu.
 
Namun sehingga kini, isteri Ustaz Azhar yang ketiga, yang hanya dikenali sebagai Izyan, masih belum menyatakan pendiriannya.
 
 
Bertiup kencang di laman internet adalah wanita yang menjadi pasangan lelaki mirip ustaz Azhar itu juga, mirip kepada isteri ketiga penceramah agama itu.
 
Ustaz Azhar sendiri belum mengulas isu itu sama ada menafikan atau mengakui bahawa beliau adalah lelaki dalam rakaman video berdurasi 38 saat itu.
 
 
Video yang mula tersebar pada Rabu lalu memaparkan seorang lelaki mirip Ustaz Azhar Idrus dalam keadaan intim dengan seorang wanita.
 
Anehnya, lelaki itu seolah-olah menyedari aktivitinya dirakam apabila dia dikesan melirik tepat kepada kamera.
  
Untuk rekod, ustaz Azhar suatu ketika dahulu mencetus fenomena apabila berjaya menarik ribuan orang untuk mengikuti program ceramah agamanya, terutamanya dikalangan anak muda.
 
Penyampaiannya yang bersahaja diselit dengan jawapan lucu tetapi tepat, padat dan mengena, mencuit hati penonton yang hadir.
 
Beliau juga berkemampuan menjawab soalan-soalan bersabit hukum-hakam agama secara spontan.

Tiada ulasan: