Jumaat, 16 Mei 2008

Dr Aminah vs Bush





Kenal perempuan ini?
Dia adalah imam wanita yang mengimamkan sembahyang di dalam gereja, yang mana makmumnya bukan sahaja perempuan, malah lelaki juga. Dia ni juga dikatakan memutar belitkan agama Islam. Malah pernah cuba menyamakan semua agama. Beliau ialah Dr. Aminah iaitu antara pengasas fahaman Islam Wahabi (Islam moden kononnya). Untuk pengetahuan semua, fahaman ini sudah pun sampai ke Malaysia.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kita halau dia jika di pergi ke malaysia or brunei or mana2 saja negeri islam dia ni murtad iblis.Dan kejam!!!Dr Keparat!!Lama2 anak dia sendiri pun dia buat suami!!Shit~Mudahan dia mati lekas or di seksa oleh allah s.w.t.Insyallah allah akan membalas semua perbuatan syirk dia.Amin....

Tanpa Nama berkata...

Assalamualaikum Warahmatullah

Sebenarnya wanita yang berada di dalam gambar ini bukannya Dr Aminah Wadud. Jikalau kita Google gambar Dr Aminah Wadud dan kita bandingkan dengan gambar wanita ini, kita jelas akan dapat melihat bahawa mereka adalah dua wanita yang berbeza.

Lagipun, Dr Aminah Wadud adalah orang kulit hitam ( African-American ) sedangkan wanita ini jelas berdarah Asia - samada Arab, Pakistan atau India.

Saya juga ingin memberi komen kepada apa yang diucapkan oleh Saudari Saibah - walaupun saya faham anda marah tetapi menyumpah serana bukan cara yang diajarkan oleh Islam.

Memberikan nasihat atau pandangan tidak perlu kepada menggunakan kata-kata yang tidak baik. Apatahlah lagi hingga sampai menyumpah seseorang.

Sepatutnya kita doakan mereka - Dr Amina Wadud dan wanita ini - agar mereka diberikan hidayah serta taufiq oleh Allah.

Bukannya mengharapkan mereka terus sesat untuk disiksa oleh Allah. Allah maha pengasih dan penyayang. Tidak kena pada tempatnya untuk kita mengaitkan nama Allah dengan kehendak kita yang mengharapkan kehancuran bagi orang lain.

Lagipun, kalau kita doakan Dr Amina Wadud khususnya agar dia bertaubat, taubatnya itu berupaya untuk menarik kembali mereka yang dia telah sesatkan kembali kepada Allah, insha allah.

Moga-moga saudara blogger boleh mengambil tindakan membetulkan keadaan dengan mengeluarkan rencana ini dari lelamannya.

Empangan Emas