Isnin, 26 November 2007

Awas! Hati-Hati - Demi Maruah Anda

DEMI MARUAH ANDA
Hal ini berlaku di suatu tempat di Kuala Lumpur..Ia dimaklumkan oleh seorang rakan (kaunselor) yang berdepan dengan masalah ini, latas dia mengirimkan emel (cerita ini) kepada saya. Lalu, atas dasar prihatin, saya masukkan dalam blog ini untuk tatapan dan pengajaran kepada semua terutama kaum wanita.

Cara baru merogol perempuan.
Satu hari, perempuan ini keluar dari pejabat (selepas habis kerja). Waktu itu agak-agak dekat malam. Dalam perjalan pulang, perempuan itu terserempak dengan seorang kanak-kanak menangis di tepi jalan. Kerana kesian dengan budak itu, dia menghampirinya dan bertanyakan budak berkenaan kenapa menangis. Budak tu pun bagitau yang dia dah sesat dan minta dihantar balik ke rumahnya.
Budak kecik itu kemudian menunjukkan sekeping kertas yang tertulis alamat rumah. Tanpa berlengah, perempuan yang berhati mulia itu (tanpa mengesyaki apa apa) terus bawa budak tu ke alamat tersebut. Setibanya di rumah budak itu, kawan kita ni menekan loceng pintu.. sejurus kemudiannya dia tiba-tiba pengsan kerana loceng berkenaan telah disambungkan dengan wayar berkuasa tinggi.
Keesokkan harinya, apabila dia tersedar, dia berada di sebuah rumah kosong di kawasan berbukit - dalam keadaan telanjang.
Kondom ada di mana-mana dengan air mani berhamburan. Tak kurang 20 kondom semuanya. Perempuan ini langsung tak mengenali penyerangnya.
Begitulah jenayah akhir-akhir ini mensasarkan mangsanya. Mereka sanggup menggunakan kanak-kanak untuk memuaskan nafsu.
Jadi, jika anda terserempak dengan keadaan sebegini, jangan sesekali menurut kemahuan kanak-kanak itu, sebaliknya hantar saja ke balai polis berdekatan. Habis cerita. Nak tunjuk simpati pun ada caranya.

Harap kepada pembaca yang membaca kisah benar ini, petiklah cerita ini dan hantarlah kepada rakan-rakan wanita anda.. selamatkan mereka. Jangan biar naluri keprihatinan mereka mendatangkan bahaya pada mereka sendiri.

1 ulasan:

online quran reading berkata...

We provide online learning of the Holy Quran, based on 1 to 1 classes using the latest software and technology available. Though the concept itself is not new but has been successfully used worldwide. It allows students of any age, at any level, in any country learn to read Holy Quran at their own schedule and pace. Parents of young children can watch them learn to read Holy Quran in front of their eyes