Ahad, 13 Mac 2011

Kenapa Anwar takut serah DNA???














1,000 sertai demonstrasi gesa tamat spekulasi ‘Lelaki Y’

BATU GAJAH, PERAK - Lebih 1,000 ahli Pergerakan Wanita UMNO Perak mengadakan perhimpunan aman di Arena Square mendesak Datuk Seri Anwar Ibrahim menyerahkan profil DNA untuk melancarkan proses perundangan, sekali gus memberi penjelasan sebenar kepada rakyat mengenai kes liwat yang dihadapinya.

Ketua Penerangan Wanita UMNO Malaysia, Datuk Hamidah Osman berkata, penyerahan spesimen daripada badan ketua pembangkang itu akan menamatkan sebarang spekulasi mengenai identiti sebenar profil DNA lelaki tidak dikenali dinamakan ‘Lelaki Y’ yang didedahkan pada prosiding perbicaraan kes itu sebelum ini.

ULASAN: Anwar tidak akan sekali-kali menyerahkan spesimennya untuk tujuan mencari bukti DNA yang terdapat dalam air mani di dubur seorang lelaki yang diliwatnya.

Kalau Anwar tidak menyerahkan spesimennya pun, sudah terbukti DNA yang dikesan pada botol air mineral, tuala Good Morning dan berus gigi ketika dia ditahan di lokap adalah Lelaki War.

Siapakah Lelaki War? Dia ada di mahkamah bersama para peguamnya untuk menghadapi kes liwat. Lelaki War ini tidak lagi misteri. Perbuatannya suka meliwat bukan lagi perkara mustahil, pelik atau agenda pihak tertentu. Liwat adalah hobinya.

1 ulasan:

the1 berkata...

lagi kes dna tidak sah; wajarkah perompak ini di bebaskan?

http://mstar.com.my/berita/cerita.asp?file=/2006/9/28/TERKINI/Mutakhir/Perompak_RM2_juta_di_UM_dipenjara_50_bulan&sec=mstar_berita