Jumaat, 3 Ogos 2012

Konspirasi Senyap Yahudi Pada Olimpik 2012

Telah dikhabarkan bahawa Dajjal Laknatullah dan para wazirnya telah berada di London untuk acara gilang gemilang Olympic 2012. Mereka telah lama membuat persiapan untuk acara ini iaitu sejak dahulu lagi kerana melalui acara sukan antarabangsa inilah mereka dengan mudahnya mengumpulkan penduduk seluruh dunia bagi menjayakan agenda mereka untuk menyihir seluruh dunia.

Bandar London telah dipilih kerana London merupakan pusat segala agenda jahat mereka dalam merosakkan dunia selama ini, manakala tahun 2012 pula adalah tahun yang sangat signifikan bagi mereka. Ia adalah tahun yang mana Dajjal laknatullah telah bebas daripada rantai yang mengikatnya selama ini.

Angka 2012 juga mempunyai maksud tersirat yang tersendiri. Kita tahu bahawa puak Illuminati, salah satu cabang pasukan Dajjal laknatullah sentiasa mempunyai kod-kod rahsia tersendiri bagi menjalankan agenda mereka. Kita tahu bahawa tulisan Arab dan Ibrani (Hebrew/tulisan yahudi) ditulis dari sebelah kanan ke kiri.

Jika 2012 itu diubah kepada huruf dan dibaca dari kanan ke kiri ia akan kelihatan seperti ZIOZ. Di dalam kod ini, huruf Z yang terakhir boleh diputar melawan arah jam menjadi huruf N. Dengan ini terbongkarlah dalang di sebalik Olimpik London 2012 atau Olimpik London ZION.

2012 = ZOIZ = ZIOZ =ZION

Zion sebagaimana yang kita tahu adalah sebuah bukit di Jerusalem, yang diidamkan oleh Yahudi untuk membina Haikal Sulaiman bagi membina tapak kezahiran Dajjal laknatullah atau Mosyaikh mereka ke dunia bagi menguasai dunia.

Bermula 27 Julai 2012 iaitu pada hari Jumaat ini, apabila api Majusi Olimpik London 2012 dinyalakan, maka Dajjal laknatullah beserta para wazirnya akan menyebarkan sihir berat ke seluruh penduduk dunia, lebih-lebih lagi yang melihatnya secara langsung di London atau pun yang menontonnya melalui televisyen dan internet tidak akan terlepas daripada sihir-sihirnya. Dan sesiapa yang terkena sihirnya, hampir mustahil tidak akan menjadi pengikutnya ketika kezahirannya kelak.

Bagi pendokong perjuangan Islam akhir zaman dan pejuang Kebenaran dan pengikut Imam Mahdi dan Fata At Tamimi, bersiap sedialah untuk serangan berterusan sihir berat ini ke atas anda.

Pagarlah diri anda dengan kaedah masing-masing. Semoga Allah SWT melindungi kita semua dengan berkat bulan Ramadan ini.

Dan berikut pula adalah Game Card illuminati. Permainan kad illuminati ini telah terbukti sebahagian daripada peristiwa yang digambarkan dalam kad ini telah terjadi walaupun kad ini dicipta pada tahun 1995.

Mungkin juga semua penerangan di atas ada kaitannya dengan hadis berikut:

Dari Nu’aim bin Hammad meriwayatkan dengan sanadnya bahawa Rasulullah SAW bersabda, "Bila telah muncul suara di bulan Ramadan, maka akan terjadi huru-hara di bulan Syawwal...". Kami bertanya: "Suara apakah, ya Rasulullah?" Beliau menjawab: "Suara keras di pertengahan bulan Ramadan, pada malam Jumaat akan muncul suara keras yang membangunkan orang tidur, menjadikan orang yang berdiri jatuh terduduk, para gadis keluar dari rumahnya, pada malam Jumaat di tahun terjadinya banyak gempa. Jika kalian telah melaksanakan solat Subuh pada hari Jumaat, masuklah kalian ke dalam rumah kalian, tutuplah pintu-pintunya, sumbatlah lubang-lubangnya dan selimutilah diri kalian, sumbatlah telinga kalian. Jika kalian merasakan adanya suara menggelegar, maka bersujudlah kalian kepada Allah, kerana barangsiapa melakukan hal itu akan selamat, tetapi barangsiapa yang tidak melakukan hal itu akan binasa".

Tetapi, hadis ini adalah hadis yang lemah dan dikatakan tidak sahih tidak boleh dijadikan hujah, bahkan ia adalah hadis yang terlalu lemah atau palsu. Diriwayatkan dari berbagai riwayat, antaranya: al-Hakim di dalam al-Mustadrak dan al-Syafie di dalam Musnadnya. Hadis ini diriwayatkan dari beberapa periwayat yang lemah seperti Ibn Lahi’ah, ‘Abdul Wahhab, Muhammad bin Thabit dan yang lainnya.

Bahkan terdapat juga di dalam Sanad hadis ini periwayat yang dituduh sebagai pendusta hadis seperti al-Haris al-A’war al-Hamdani seperti yang dinyatakan oleh al-Sya’bi, Abu Hatim dan Ibn al-Madini. Semoga kita dan semua umat Islam seluruh dunia dijauhkan dari segala keburukan dan fitnah dajjal.

Siapa sudah tengok rakaman upacara perasmian Sukan Olimpik London baru-baru ini? Agak konfius. Kenapa tiba-tiba ada orang keluar dari pokok yang diletakkan atas bukit itu, ramai pulak tu...

Rupanya pokok itulah pokok Yahudi berdasarkan hadis Rasulullah SAW!

Dan yang keluar itu hendak tunjukkan mereka selamatkan diri dari mati dibunuh sebenarnya. Kita tengok kena faham, bukan sekadar tengok. Banyak lagi unsur Yahudi, Freemason dan Illuminati ditonjolkan dalam upacara perasmian itu. Belum termasuk logo mata satu lagi.

Faham-fahamlah kenapa ia diadakan pada bulan Ramadan. Musuh Islam memang licik dan halus. Lindungi kami ya Allah.. Amin

Lihat gambar ini... ini adalah sewaktu pembukaan sukan Olimpik London 2012. Diceritakan bahawa Nabi Musa AS dihanyutkan oleh ibunya di Sungai Nil kerana bimbang tentera Firaun akan membunuh mana-mana bayi lelaki yang dilahirkan pada waktu itu.

Lihat gambar ini... seorang bayi sedang tidur dan dibawa secara perlahan-lahan.. Ini menggambarkan bahawa bayi tersebut adalah Musa AS yang sedang dihanyutkan di atas Sungai Nil ketika waktu malam.

Selepas itu dalam gambar ini muncul pula patung seolah-olah ahli sihir yang memegang tongkat.. Kita pernah dengar cerita-cerita mengenai Nabi dan Rasul kita termasuk Nabi Musa AS.

Nabi Musa AS mempunyai tongkat yang mempunyai kuasa dan itu adalah mukjizat yang diberikan Allah SWT kepadanya.

Nabi Musa AS juga menggunakan tongkat itu untuk membelah laut setelah mendapat petunjuk dari Allah SWT bagi menyelamatkan kaumnya Bani Israil melarikan diri dari dikejar Firaun Laknatullah.

Dengan kuasa Allah SWT, laut itu terbelah dua dan ketika Firaun melintasinya, laut itu kembali seperti sedia kala dan menenggelamkan Firaun serta pengikutnya.

Gambar ini adalah satu penghinaan kepada Islam umumnya. Mereka menggambarkan Nabi Musa AS sebagai ahli sihir itu.

Dikatakan ketinggian Nabi Musa AS adalah 40 hasta. Satu hasta bersamaan 45.72 cm. 40 hasta bersamaan dengan 1,828.8 cm, manakala 1,828.8 cm bersamaan dengan 18.2 meter.

Bukankah ketinggian ahli sihir itu lebih kurang 18 meter? Semoga kita tidak tergolong dalam golongan yang mengagumi acara pembukaan itu kerana percayalah banyak lagi bukti-bukti upacara penyembahan syaitan dan penghinaan kepada Islam berlaku pada acara itu.

35 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Nak katakan sbg kebetulan,tapi mcm betul sbb terlalu byk elemen yahudi dlm olimpik london kali ni seolah2 mmg dirancang sejak cipta logo mata satu, upacara opening ceremony sampailah kpd promosi yahudi secara zahir dan batil.wallahua'lam bissawab.sekiranya benar teori2 yg dizahirkan itu maka aku berlindung dgn ALLAH dari segala perosak2 agama.adakah britain mengagung2kan freemason? Ya Allah,binasakanlah segala rancangan mereka utk menzalimi Islam..Amiiiiinnn,Ya Rabbal A'alamiin

~Mkahb

Tanpa Nama berkata...

kalo ikutkn kita x boleh nak binasakan rancangan diorg... sbb macam mana pon kita buat, dajjal akan kluar jugak...semuanya dah ditentukan oleh Allah SWT.. kita hnya mampu mempersiapkn diri dgn iman dan taqwa spaya dijauhkan dari tergolong dalam org yg mengikut dajjal... Wallahualam...

Unknown berkata...

Allah Maha Besar. Persiapkan diri anda. Subhanallah!

Unknown berkata...

jgn la kita trelalu tabsub dgn sume ini...ini sume hanya untuk kita lbih mngingati pbahawa dunia skrang da akhir zaman...dkat kan dri kita pada allah subhanuwataala..insyaallah kita selamat...wallahhualam...

Tanpa Nama berkata...

salam smua.. bagaimana pn mmg kta x blh binasa rancangan dia.. tapi kita kena berjage-jage dgn agenda dia org yg licik n sngt2 halus.. tkut 6ti trpukau lak dgn keasyikan yg d tunjukn oleh dia org... jd kta wajib la slt 5 waktu n mendoa kpd illahi supaya kta djauhkn d jdkn pengikut dajal n menjdkn negara2 luar bgai idola yg lbih bsar daripada Allah. Bahanya senya mereka juga hanya lah makluk allah yg d ciptakn sma.. dari tanah.. jd kta sama beringt bahawa Allah satu hanya memerintah alam dunia n alam semesta... subhanallah x3... ya allah... jauhi lah kami dan lindugilah daripada d zalimi oleh org2 zalim n dajal yg akan mendekati diri kami... amin2 yaroballamin..

Tanpa Nama berkata...

Subhanallah...

mr: kura kura berkata...

geng kalau ingin tahu lebih lanjut kan, jalan cerita dajjal, korang bukak youtube then taip the arrivals, dia ada 51 episod, sume dari start dajjal wujud sampi la kita bangkit dan di selamat kan, :)

Tanpa Nama berkata...

Jgn r kite leka tok kecapi nikmat dunia..persiap kn diri dan jgn alpa ngn godaan syaitan krane jike kite alpa ngn dunia..kite akn hayut ..

Unknown berkata...

Mengarut.... Dlm Al Quran dh crita perjlanan Dari dulu ag sampai kiamat... Persoalan knape makin Ramai umt Islam tidak mahu berpandukan Al Quran... Ini lah slah satu petanda

Tanpa Nama berkata...

dr mula lg dh rasa pelik!
mmg pelik.. mcm x dak hari lain bulan lain jea nk bersukan.. leh lak bln Ramadan yg dpilihnya..
Olimpik tuuu.. acara dunia yg dsertai dr berbagai negara bangsa n agama.
x kan laa x ada satu negara Islam pong yg bangkang.

Tanpa Nama berkata...

"Bandar London telah dipilih kerana London merupakan pusat segala agenda jahat mereka dalam merosakkan dunia selama ini, manakala tahun 2012 pula adalah tahun yang sangat signifikan bagi mereka. Ia adalah tahun yang mana Dajjal laknatullah telah bebas daripada rantai yang mengikatnya selama ini."

bagaimana anda tahu dajal akn kluar pd tahun ini...(ragu-ragu)

Tanpa Nama berkata...

ape maksud "Dajjal Laknatullah dan para wazirnya telah berada di London untuk acara gilang gemilang Olympic 2012..
ape maksud "agenda mereka untuk menyihir seluruh dunia..

ape maksud "Ia adalah tahun yang mana Dajjal laknatullah telah bebas daripada rantai yang mengikatnya selama ini.

*aku rase yang tulis ni dah terlalu taksub sampai tulis yang mengarut2..kalau ye pun nak ingatkan umat islam..jangan la sampai ko cakap dajal keluar pada tahun ni..jangan la cakap nak sihir satu dunia.. baca la betul2 tentang sifat dajal..ape yg dia akan buat..mane ade sihir..MENGARUT..

Tanpa Nama berkata...

Rujuk pada Al-quran bagaimana kejadian sebelum kemunculan dajjal dan mcm mana kejadian ketika munculnya dajjal. Ada disebut bahawa, dajjal akan muncul ketika bumi ini kering kontanh, tiada makanan, tanaman tidak subur, dan pelbagai penyakit yg ada serta kemiskinan. Maka dajjal akan muncul sebagai penyelamat dgn memberi makanan, kekayaan, penyelamat, pengubat kesakitan. Maka kita tidak boleh nak tafsirkan kemunculan dajjal melalui apa yg direka oleh pengikutnya. Ttpi kita harus berpandukan Al-quran dan hadith.

Tanpa Nama berkata...

na'uzubillah

Tanpa Nama berkata...

Lawan setan dalam diri dulu,nescaya,bebaslah kamu dari segala kejahatan,amin

Tanpa Nama berkata...

Selalu lah kita mengingati allah SWT...berdoa lah selalu..kita meminta kebaikan untuk diri kita dan juga untuk semua umat islam.. آمِيّنْ آمِّيْنَ يَا رَبَّ الْعَالَمِيْنَ

Tanpa Nama berkata...

para ulama sendiri pun tak claim pasal benda2 macam ni, ini kan pula anda. adakah ilmu di dada cukup untuk menyatakan kesimpulan sebegini? renungkanlah

Tanpa Nama berkata...

it is obvious that you are to obsessed with this kind of thing. illuminati or freemason or whatever they called it. as far as i know, it is a secret society and i guess it doesn't remain secret anymore. freemason and jewish somehow somewhat doesn't related to each other. why triangle instead of star of david? if you have time to spare on doing this kind of research that is 100% clueless, made others think and change their point of view and make them obsessed bout this kind of thing, it is better for you to study more and just do you ibadah like usual rather to believe your own made up stories. nowadays, people are too easy to believe whatever articles or stories or blog without authentic sources. just my 2cents. before pointing out, make sure your hands are clean

Tanpa Nama berkata...

semua yg komen ni,ambiklah yang positif.tengoklah arrival mungkin akan mengubah sedikit persepsi anda-anda.memanglah ada keadaan yg dah dinyatakan dalam alquran apabila munculnya dajjal.penulis artikel ini bertujuan untuk mengingatkan kita bahawa tentera2 dajjal iaitu yahudi sedang menjalankan tugas mereka untuk menyesatkan umat islam bagi membantu mereka disaat kemunculan mereka.jgn salahkan penulis kerana tak cukup ilnu atau menulis sesuatu yg tidak pasti.lagipon baca perenggan ni "Tetapi, hadis ini adalah hadis yang lemah dan dikatakan tidak sahih tidak boleh dijadikan hujah, bahkan ia adalah hadis yang terlalu lemah atau palsu. Diriwayatkan dari berbagai riwayat, antaranya: al-Hakim di dalam al-Mustadrak dan al-Syafie di dalam Musnadnya. Hadis ini diriwayatkan dari beberapa periwayat yang lemah seperti Ibn Lahi’ah, ‘Abdul Wahhab, Muhammad bin Thabit dan yang lainnya. "bukannya penulis kata itu hadis yg sah.rasanya penulis mesti dah ambil kira.kadangkala fakta yg dikaji berkait dgn fakta dalam alquran.sekadar pendapat ihklas,maaf.

Manzaidiamn berkata...

Kepada semua yg tinggalkan komen di sini, saya ucapkan berbanyak terima kasih. yg komen negatif, saya ucapkan jutaan terima kasih. Yg komen positif pun saya ucapkan jutaan terima kasih. Pada saya, setiap komen yang dilantunkan oleh saudara saudari sekelian ada munasabahnya dan ada logiknya mengikut akal fikiran sendiri. Selamat Berpuasa dan Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri. Maaf Zahir dan Batin.

Tanpa Nama berkata...

Hai bnyk-bnyklah brtaubat wahai kaum islam skalian.

Tanpa Nama berkata...

bukn sihir yg menybkn kita ikut dajjaltp thp imn kita....wallahualam

Tanpa Nama berkata...

Al-quran bahasa yg tersirat.x semestinya bumi kering kontang tu btol2 jd mcm tu.yahudi bley kaji al-quran.kta sendiri pn mungkin tahu baca ja tp xpaham.xkan nk tunggu ulama' kuarkan fakta br nk ikut.umat akhir zaman masing2 kna main peranan.penulis bg pendapat sendiri,tu cara usaha dia.buat apa nk pertikai ckp mengarut.artikel yg bagus.

Tanpa Nama berkata...

pendapat sendiri tu boleh bawa kepada ajaran yang sesat. setiap ilmu yang kita belajar harus ada guru yang mengajar. kenapa ulama semua sertai majlis fatwa untuk menentukan sesuatu? bukan secara individu? kalau anda ke sekolah, nescaya anda akan faham. kalau masing2 suarakan pendapat sendiri, di mana terletaknya kebenaran AJARAN ISLAM? fikirkan lah

Tanpa Nama berkata...

YA ALLAH ! SELAMATKANLAH KAMI DARIPADA DAJJAL-DAJJAL INI YA ALLAH ,
ENGKAU KUATKAN KAMI ATAS SEGALA-GALANYA YA ALLAH !

Tanpa Nama berkata...

Trima kasih kerana menulis blog ini. Saudara2. Jangan kita jd org y x endah lngsung psl islam dan musuh2 islam... Puak illuminati ni dh buat mcm2 dlm kita x sedar... Mrk adalah musuh islam y ptt kita tentang skrg...

KUFAZ berkata...

bagus.. sifat dajjal adalah menyesongkan akidah... dia tidak menyihir tapi sangat licik dengan lidahnya dalam menggaburkan mata manusia.. buat segala haram nampak cantik dan indah manakala bila berkata tentang agama, nampak sangat kolot serta sangat ekstremis...

dajjal keluar atau tidak, bukan kita yang tahu... Allah yang lagi Maha Mengetahui... sekarang bagi aku, there's nothing that we can do sebab Dajjal akan keluar jugak walau macam mana pun.. dalam al-Quran dan hadis pun sudah diwar-warkan. Cuma sekarang, kita kena persiapkan diri dengan iman supaya tidak tunduk pada penipuan Dajjal dan terus berdiri di dalam Islam.

j1da berkata...

what??

dide berkata...

patutla mase mula tgk persembahan diorang ni termasuk dengan logo saya tak paham langsung. kenap nak masukkan element pembukaan hospital la, industrial revolution la dlm olimpik? logo pun buruk. Tak macm olimpik beijing 2008. kalu baca kat yahoo news sebenarnya ramai je yang kat luar tu tak suka dgn persembahan perasmian Olimpik London 2012!

Dan'Z berkata...

x pe..ape yg jd secara terang2 tu kt london...jauh dari kita,x perlu nk risau sgt...yg perlu kita risau skrang ni adalah...FREEMASON dah lama bertapak kt Malaysia...korang google je,taip freemason malaysia...mesti korang ngeri bile membacanya.
sejarah indonesia,Presiden Soekarno menutup lodge2 freemason di indonesia pd tahun 1962...negara kita plak mcm mana? bukan nk mengata kt org,tp nk kata kt diri aku jgk..betul la pepatah melayu ckp "kuman diseberang laut nampak, gajah di depan mata x nampak" klau petatah ni x brape nk betul,tlg betulkan..aku bkn bdk sastera ms sek dulu...

Tanpa Nama berkata...

Macam bagus je orang takda nama tuh cakap . puihhh ! !

Tanpa Nama berkata...

Sesungguhnya jalani n laksanakan lah hukum Allah yaitu hukum hudud...semaikankan perasaan takut membuat dosa letakkan lah perasaan berani menentang musuh Allah...

Unknown berkata...

KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor togel.nya yang AKI
berikan 4 angka [5970] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus AKI.
dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu AKI. insya
allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
sekali lagi makasih banyak ya AKI… bagi saudara yang suka main togel
yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI JAYA WARSITO,,di no (((085-342-064-735)))
insya allah anda bisa seperti saya…menang togel 350 JUTA , wassalam.


dijamin 100% jebol saya sudah buktikan...sendiri....







Apakah anda termasuk dalam kategori di bawah ini !!!!


1"Dikejar-kejar hutang

2"Selaluh kalah dalam bermain togel

3"Barang berharga anda udah habis terjual Buat judi togel


4"Anda udah kemana-mana tapi tidak menghasilkan solusi yg tepat


5"Udah banyak Dukun togel yang kamu tempati minta angka jitunya
tapi tidak ada satupun yang berhasil..







Solusi yang tepat jangan anda putus asah... KI JAYA WARSITO akan membantu
anda semua dengan Angka ritual/GHOIB:
butuh angka togel 2D ,3D, 4D SGP / HKG / MALAYSIA / TOTO MAGNUM / dijamin
100% jebol
Apabila ada waktu
silahkan Hub: KI JAYA WARSITO DI NO: [[[085-342-064-735]]]


ANGKA RITUAL: TOTO/MAGNUM 4D/5D/6D


ANGKA RITUAL: HONGKONG 2D/3D/4D/



ANGKA RITUAL; KUDA LARI 2D/3D/4D/



ANGKA RITUAL; SINGAPUR 2D/3D/4D/



ANGKA RITUAL; TAIWAN,THAILAND



ANGKA RITUAL: SIDNEY 2D/3D/4D



DAN PESUGIHAN TUYUL

Unknown berkata...

BENTUKLAH PASUKAN MILITER PADA SETIAP ZONA ISLAM
SAMBUTLAH UNDANGAN PASUKAN KOMANDO BENDERA HITAM
Negara Khilafah Islam Ad Daulatul Islamiyah Melayu

Untuk para Rijalus Shaleh dimana saja kalian berada,
bukankah waktu subuh sudah dekat? keluarlah dan hunuslah senjata kalian.

Dengan memohon Ijin Mu Ya Allah Engkaulah Pemilik Asmaul Husna, Ya Dzulzalalil Matien kami memohon dengan namaMu yang Agung
Pemilik Tentara langit dan Bumi perkenankanlah kami menggunakan seluruh Anasir Alam untuk kami gunakan sebagai Tentara Islam untuk Menghancurkan seluruh Kekuatan kekufuran, kemusyrikan dan kemunafiqan yang sudah merajalela di muka bumi ini hingga Dien Islam saja yang berdaulat , tegak perkasa dan hanya engkau saja Ya Allah yang berhak disembah !

Firman Allah: at-Taubah 38, 39
Hai orang-orang yang beriman, mengapa kamu jika dikatakan orang kepadamu: “Berperanglah kamu pada jalan Allah”, lalu kamu berlambat-lambat (duduk) ditanah? Adakah kamu suka dengan kehidupan didunia ini daripada akhirat? Maka tak adalah kesukaan hidup di dunia, diperbandingkan dengan akhirat, melainkan sedikit
sekali. Jika kamu tiada mahu berperang, nescaya Allah menyiksamu dengan azab yang pedih dan Dia akan menukar kamu dengan kaum yang lain, sedang kamu tiada melarat kepada Allah sedikit pun. Allah Maha kuasa atas tiap-tiap sesuatu.

Berjihad itu adalah satu perintah Allah yang Maha Tinggi, sedangkan mengabaikan Jihad itu adalah satu pengingkaran dan kedurhakaan yang besar terhadap Allah!

Firman Allah: al-Anfal 39
Dan perangilah mereka sehingga tidak ada fitnah lagi, dan jadilah agama untuk Allah.

Peraturan dan undang-undang ciptaan manusia itu adalah kekufuran, dan setiap kekufuran itu disifatkan Allah sebagai penindasan, kezaliman, ancaman, kejahatan dan kerusakan kepada manusia di bumi.
Ketahuilah !, Semua Negara Didunia ini adalah Negara Boneka Dajjal

Allah Memerintahkan Kami untuk menghancurkan dan memerangi Pemerintahan dan kedaulatan Sekular-Nasionalis-Demokratik-Kapitalis yang mengabdikan manusia kepada sesama manusia karena itu adalah FITNAH

Firman Allah: al-Hajj 39, 40
Telah diizinkan (berperang) kepada orang-orang yang diperangi, disebabkan mereka dizalimi. Sesungguhnya Allah Maha Kuasa untuk menolong mereka itu. Iaitu
orang-orang yang diusir dari negerinya, tanpa kebenaran, melainkan karena mengatakan: Tuhan kami ialah Allah

Firman Allah: an-Nisa 75
Mengapakah kamu tidak berperang di jalan Allah untuk (membantu) orang-orang tertindas. yang terdiri daripada lelaki, perempuan-perempuan dan kanak-kanak .
Dan penindasan itu lebih besar dosanya daripada pembunuhan(al-Baqarah 217)

Firman Allah: at-Taubah 36, 73
Perangilah orang-orang musyrik semuanya sebagai mana mereka memerangi kamu semuanya. Ketahuilah bahawa Allah bersama orang-orang yang taqwa. Wahai Nabi! Berperanglah terhadap orang-orang kafir dan munafik dan bersikap keraslah terhadap mereka.

Firman Allah: at-Taubah 29,
Perangilah orang-orang yang tidak beriman, mereka tiada mengharamkan apa yang diharamkan Allah dan Rasul-Nya dan tiada pula beragama dengan agama yang benar, (iaitu) diantara ahli-ahli kitab, kecuali jika mereka membayar jizyah dengan tangannya sendiri sedang mereka orang yang tunduk..

Bentuklah secara rahasia Pasukan Jihad Perang setiap Regu minimal dengan 3 Anggota maksimal 12 anggota per desa / kampung.
Siapkan Pimpinan intelijen Pasukan Komando Panji Hitam secara matang terencana, lakukan analisis lingkungan terpadu.

Apabila sudah terbentuk kemudian Daftarkan Regu Mujahid
ke Markas Besar Angkatan Perang Pasukan Komando Bendera Hitam
Negara Khilafah Islam Ad Daulatul Islamiyah Melayu

Wahai para Ikwan Akhir Zaman, Khilafah Islam sedang membutuhkan
para Mujahid Tangguh untuk persiapan tempur menjelang Tegaknya Khilafah yang dijanjikan.

Mari Bertempur dan Berjihad dalam Naungan Pemerintah Khilafah Islam, berpalinglah dari Nasionalisme (kemusyrikan)

email : seleksidim@yandex.com

Dipublikasikan
Markas Besar Angkatan Perang
Khilafah Islam Ad Daulatul Islamiyah Melayu

Unknown berkata...

DEKLARASI PERANG PENEGAKKAN DINUL ISLAM
DISELURUH DUNIA
Bismillahir Rahmanir Rahiim
Dengan Memohon Perlindungan dan Izin
Kehadirat Allah Subhanahu Wa Ta'ala,
Rabb Pemelihara dan Penguasa Manusia,
Raja Manusia yang Berhak Disembah Manusia.
Rabb Pemilik Tentara Langit dan Tentara Bumi


Pada Hari Ini : Yaumul Jum'ah 6 Jumadil Akhir 1436H
Markas Besar Angkatan Perang
Khilafah Islam Ad Daulatul Islamiyah Melayu

Mengeluarkan Pengumuman kepada
1. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Afrika
2. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Eropa
3. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Asia
4. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Asia Tenggara
5. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Amerika
6. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Australia
7. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di Kutup Utara
8. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di Kutup Selatan
9. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) diseluruh Dunia

PENGUMUMAN DEKLARASI PERANG SEMESTA
Terhadap Seluruh Negara yang Tidak
Menggunakan Hukum Berdasarkan Al-Qur'an dan As-Sunnah Rasulullah SAW.
Perang Penegakkan Dinuel Islam ini Berlaku disemua Pelosok Dunia.

MULAI HARI INI
YAUMUL JUM'AH 6 JUMADIL AKHIR 1436H
BERLAKULAH PERANG AGAMA
BERLAKULAH PERANG DINUL ISLAM ATAS DINUL BATHIL
BERLAKULAH HUKUM PERANG ISLAM DISELURUH DUNIA
MEMBUNUH DAN TERBUNUH FISABILILLAH

"Dan BUNUHLAH mereka di mana saja kamu jumpai mereka, dan USIRLAH mereka dari tempat mereka telah mengusir kamu (Mekah); dan fitnah itu lebih besar bahayanya dari pembunuhan, dan janganlah kamu memerangi mereka di Masjidil Haram, kecuali jika mereka memerangi kamu di tempat itu. Jika mereka memerangi kamu (di tempat itu), maka bunuhlah mereka. Demikanlah balasan bagi orang-orang kafir. Kemudian jika mereka berhenti (dari memusuhi kamu), maka sesungguhnya Allah Maha Pengampun lagi Maha Penyayang. Dan perangilah mereka itu, sehingga tidak ada fitnah lagi dan (sehingga) ketaatan itu hanya semata-mata untuk Allah. Jika mereka berhenti (dari memusuhi kamu), maka tidak ada permusuhan (lagi), kecuali terhadap orang-orang yang zalim.”
(Q.S: al-Baqarah: 191-193).

BUNUH SEMUA TENTARA , POLISI, INTELIJEN , MILISI SIPIL ,HAKIM DAN
BUNUH SEMUA PEJABAT SIPIL Pemerintah Negara Yang Memerintah dengan Hukum Buatan Manusia (Negara Kufar).

BUNUH SEMUA MEREKA-MEREKA MENDUKUNG NEGARA-NEGARA KUFAR DAN MELAKUKAN PERMUSUHAN TERHADAP ISLAM.
JANGAN PERNAH RAGU MEMBUNUH MEREKA sebagaimana mereka tidak pernah ragu untuk MEMBUNUH, MENGANIAYA DAN MEMENJARAKAN UMMAT ISLAM YANG HANIF.

INTAI, BUNUH DAN HANCURKAN Mereka ketika mereka sedang ada dirumah mereka jangan diberi kesempatan lagi.
GUNAKAN SEMUA MACAM SENJATA YANG ADA DARI BOM SAMPAI RACUN YANG MEMATIKAN.

JANGAN PERNAH TAKUT KEPADA MEREKA, KARENA MEREKA SUDAH SANGAT KETERLALUAN MENENTANG ALLAH AZZIZUJ JABBAR , MENGHINA RASULULLAH SAW, MENGHINA DAN MEMPERBUDAK UMMAT ISLAM.
BIARKAN MEREKA MATI SEPERTI KELEDAI KARENA MEREKA ADALAH THOGUT DAN PENYEMBAH THOGUT

HANCURKAN LULUHKAN SEMUA PENDUKUNG PEREKONOMIAN NEGARA-NEGARA KUFAR
DARI HULU HINGGA HILIR

HANYA SATU UNTUK KATA UNTUK BERHENTI PERANG,
MEREKA MENYERAH DAN MENJADI KAFIR DZIMNI.
DAN BERDIRINYA KHILAFAH ISLAM AD DAULATUL ISLAMIYAH.
KHALIFAH IMAM MAHDI.

Kemudian jika mereka berhenti dari memusuhi kamu, maka sesungguhnya Allah Maha Pengampun lagi
Maha Penyayang.

Dan perangilah mereka itu, sehingga tidak ada fitnah lagi dan sehingga ketaatan itu hanya semata-mata untuk Allah.
Jika mereka berhenti (dari memusuhi kamu),
maka tidak ada permusuhan (lagi),
kecuali terhadap orang-orang yang zalim.
Al-Baqarah : 192-193

SAMPAIKAN PESAN INI KESELURUH DUNIA,
KEPADA SEMUA ORANG YANG BELUM TAHU ATAU BELUM MENDENGAR

MARKAS BESAR ANGKATAN PERANG
KHILAFAH ISLAM AD DAULATUL ISLAMIYAH MELAYU
PANGLIMA ANGKATAN PERANG PANJI HITAM
Kolonel Militer Syuaib Bin Sholeh