Khamis, 8 Januari 2009

Siapa saja presiden AS, sama saja















Inilah syaitan syaitan laknatullah yang menghirup darah umat Islam.

Sesiapa sahaja yang dipilih menjadi presiden laknatullah bagi Amerika Syarikat atau perdana menteri laknatullah bagi Britain, MESTI atau WAJIB memberi sokongan kepada rejim zionis yang dikuasai yahudi.

Mana-mana calon laknatullah yang menawarkan diri untuk bertanding jawatan presiden atau perdana menteri bagi kedua-dua negara itu, jika mereka tidak memberi sokongan kepada rejim zionis @ yahudi, jangan bermimpi atau jangan harap mereka akan menang atau dipilih sebagai pemimpin nombor satu Amerika atau Britain.

Sejarah menunjukkan setiap presiden laknatullah Amerika mahupun perdana menteri laknatullah Britain yang memberi jaminan dan sokongan kuat kepada rejim zionis, mereka akan menang mudah tanpa perlu menghadapi cabaran untuk memegang jawatan tertinggi itu.

Begitu hebat dan kuat pengaruh zionis @ yahudi.

Sebab itu, pada saya, baik Jimmy Carter ataupun Ronald Reagan, George WW Bush ataupun anak laknatnya, Goerge Bush dan selepas ini Barack Obama laknatullah, mereka adalah sama. Mereka tidak akan sekali-kali membantah pembunuhan kejam Israel ke atas
rakyat Palestin yang tidak berdosa.

Malah, setiap kali media memaparkan mayat-mayat rakyat Palestin bergelimpangan, mereka akan ketawa semahu-mahunya, mereka akan terus memberi sokongan dan semangat kepada rejim zionis supaya terus membunuh membunuh dan membunuh.

Jadi, saya amat sedih jika ada di kalangan rakyat Malaysia memberi sokongan secara terbuka kepada kemenangan Obama. Kononnya, dasar Obama lebih terbuka dan lembut sedikit daripada dasar bekas presiden AS sebelum ini.

Sebenarnya tidak. Obama tidak bodoh untuk mengubah dasar AS yang dikuasai seratus peratus oleh yahudi. Malah dia berterima kasih kepada yahudi kerana memilihnya sebagai presiden.

Bagi yahudi, presiden AS dan perdana menteri Britain adalah barang mainan mereka, kuda tunggangan mereka dan boneka mereka.

2 ulasan:

Mr Priceless berkata...

Amerika sebuah negara maju, polisi mereka telah ditetapkan, walaupun siapa Presiden mereka akan mengikuti polisi tersebut bukan mengubah polisi yang sedia ada..

akuduniaku berkata...

salam,

saya bersetuju dengan saudara priceless to refuse..

walaupan begitu..masih lagi saya berharap suatu hari nanti ada insan y benar benar kuat dan baik yang akan dipilih untuk menerajui negara itu seterusnya membantu negara lain yang lemah..