Ahad, 10 Januari 2010

Kalimah Allah, gereja, bakar, bantuan

Soalan:
Mat Nasir Mohamed: NGO dan Rela akan membantu mengawal keselamatam gereja. Apa riaksi pembangkang?

Komen:
Dato' Shahaniza Samsuddin: Keselamatan masjid camana?

Mat Gaban: tak perlu... masing2 jaga je diri masing2... takde masalah... hahahaha

Heilmizan Bin Ajis: Masjid sudah ade yg menjaga...

Just Skandaliciuos King: Tanya lah pembangkang...???

Just Skandaliciuos King: Elok juga jaga gereja... senang masuk syurga... lalalalalalala

Zulkifli Abdullah: Saya setuju Dato', dok citer pasal gereja jer, keselamatan masjid dan surau mcmana dan juga rumah ibadat yg lain...

Zul Haji Rahim: Kenapa? takut gereja dibakar lagi atau takut kepada kafir tu?

Zino Bin Zino: Kenapa respon berlebih2an...

Manzaidi Mohd Amin: Betapa sayangnya kerajaan kepada kristian. Gereja rosak, cepat2 hulur RM500,000. Gereja kena mercun, sepantas kilat 130 NGO dan Rela nyatakan komitmen nak jaga gereja. Hehehe... betapa cepat dan pantasnya menghulurkan bantuan kpd bukan Islam. Untunglah gereja yg lepas ni penganutnya lontar bunga api kat tangga pun akan dpt RM500,000.

Mat Gaban: Diorg ni takut dgn bayang2 sendiri... hahahaha

Just Skandaliciuos King: Dah tanya... mestilah jawab... lalalalala

Zulkifli Abdullah: Pembangkang pasti tersenyum lebar melihat keadaan ini... dpt sumbangan setengah juta tu... tanpa menyiasat angkara siapa...

Just Skandaliciuos King: Zul... gud idea...

Jabar Khan Napi: Mengawal Gereja atau Surau/Masjid adalah tugas semua lapisan rakyat Malaysia yang cintakan keamanan..

Manzaidi Mohd Amin: Ada surau kita yg daif, nak dapatkan RM5,000 utk baiki pun bukan main susah. Tapi gereja kena mercun dah dapat RM500,000. kristian tak perlu kerah budak2 sekolah pungut derma depan bank, ke kedai-kedai makan untuk bina gereja. cukup lepaskan sebiji mercun bola sebesar taik hidung pun akan dpt bantuan sekelip mata rm500,000. Hidup 1Malaysia.

Just Skandaliciuos King: MANZAIDI... I LIKE

Zul Haji Rahim: Manzaidi... wa caya sama lu....

Mat Gaban: Betullah manzaidi... kat umah mak aku nak wat surau pun kena wat derma ikhlas... mcm mana tu... sampai sekarang pun tak siap sepenuhnya... sape nak jawab tuh...

Amirludin Yussof: Nampaknya dah mula kalut

Danny Navyseals: Sabar semua...

Mohan Perumal: hahahahah Undi ma Undi.

Tiada ulasan:

Senarai Kabinet kerajaan Pakatan Harapan

Senarai Kabinet kerajaan Pakatan Harapan:- PERDANA MENTERI 1. Tun Dr Mahathir bin Mohamad TIMBALAN PERDANA MENTERI 2. Datuk Seri D...