Rabu, 30 Mac 2016

Lelaki Petronas hina Perdana Menteri dibuang kerja 24 jam


Seorang Jurutera Petronas, Jalil Ismail yang sebelum ini dengan bangga menghina dan memaki hamun Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak dilaman sosial Facebook miliknya, kini dibuang kerja dalam tempoh 24 jam. 

Lelaki tersebut bukan sahaja menghina Perdana Menteri, malah turut menggelarkan DS Najib sebagai binatang.

Akibat teruk dikecam oleh netizen, lelaki itu dipanggil polis untuk siasatan atas status menghina yang dimuatnaik olehnya. 

"Saya juga berasa insaf terhadap perbuatan saya ini kerana kesalahan ini telah menghantui keadaan saya sekeluarga. Sekali lagi Datuk Seri, saya memohon maaf dan berasa menyesal yang teramat sangat atas kesalahan saya ini terhadap Datuk Seri.

"Saya benar-benar memohon dan berharap Datuk Seri dapat memaafkan kekhilafan saya ini terhadap Datuk Seri. Saya berjanji kepada Datuk Seri bahawa saya tidak akan mempercayai dan mengambil tahu mana-mana 'posting' negatif terhadap kepimpinan Datuk Seri di media sosial pada masa-masa akan datang," katanya.

Tapi malangnya semua telah terlambat. Ibarat sudah jatuh ditimpa tangga, mungkin kini dia juga baru sedar siapa dirnya yang sebenar.

Tiada ulasan:

Kes Hafizul: Peringatan dan pengajaran