Rabu, 20 Mei 2009

Mengenai manzaidi

Layari http://anwaribrahimblog.com

lu bikin gua lagi panas
Feb 23rd, 2009 at 9:03 pm


Sudah jadi lumrah AMNO mana ada kes yang akan dihebuhkan kalau ianya boleh menggugat kepimpinan AMNO dan Barisan Nasional, kecuali, Surehebuh kalau terjadi kat pembangkang.

Itu nasib dia lah berlaku kat negara luar negara, kalau berlaku kat Malaysia mampus hidup balik gerenti tak kan keluar punya. GERENTI DI JAMIN OLEH AMNO BARISAN NASIONAL.

Cerita anak pengurusi SPRM kena tangkap pasal seludup bahan lucah kanak-kanak bawah umur ini disiarkan ABC News pada 8 feb 2009 lagi,bukan akhbar kat Malaysia tak tahu tapi pasal kes itu melibat anak pengerusi SPRM yang mewakili komponen Barisan Nasional tak keluar lah ceritanya.

Akhbar yang agak neutral sikit seperti Sinar pun tak berani nak keluar apasal.. tak tahu lah pula. Mungkin mereka belum menerima apa-apa berita lagi tak? atau nak jaga periuk nasi kut!

Apa kata Ketua Pengarang Jalil Ali, tarak berani ke? Saya nak tengok gak Manzaidi punya komen, jangan kalau kat Anwar Ibrahim, pimpinan Pakatan Rakyat laju semacam saja.

Ini baik punya story ole-ole dari Australi. Lebih 2 minggu cerita budak Shauqi ITU kena tangkap tak kan tak perasan kot. Leceh la lagu ni Pak Jalil. Tak lengkap dan tak menyinar lah berita Sinar kalau wat lagu ni!

1 ulasan:

Angelika berkata...

Saya tidak dapat cukup berterima kasih kepada Dr EKPEN TEMPLE kerana telah membantu saya mengembalikan kegembiraan dan ketenangan dalam perkahwinan saya setelah banyak masalah yang hampir menyebabkan perceraian, alhamdulillah saya bermaksud Dr EKPEN TEMPLE pada waktu yang tepat. Hari ini saya dapat mengatakan kepada anda bahawa Dr EKPEN TEMPLE adalah jalan keluar untuk masalah itu dalam perkahwinan dan hubungan anda. Hubungi dia di (ekpentemple@gmail.com)