Isnin, 25 Mei 2009

Sedih Melayu Bodoh diperbodohkan

ASSALAMUALAIKUM...

Setelah beberapa komen yang saya siarkan, ada lagi beberapa komen baru yang menyusul dan saya tidak akan paparkan lagi sebab bahasanya amat berat.

Apabila membaca komen daripada orang Melayu kita, barulah saya dapat buat kesimpulan bahawa orang Melayu ni adalah spesies yang berani. Lebih berani dari Laksamana Hang Tuah.

Malangnya, kebanyakan orang Melayu kita hanya berani sesama sendiri. Mereka tidak berani untuk mempertahankan hak yang diperuntukan untuk diri sendiri. Tanah rizab yang sepatutnya dipajak selama 99 tahun telah dilanjutkan sehingga 999 tahun, saya ulangi: SEMBILAN RATUS SEMBILAN PULUH SEMBILAN TAHUN).

Tanah itu bukan diberikan pajakan kepada orang Melayu, tapi ORANG BUKAN MELAYU. Saya ulangi lagi: pajakan tanah selama 999 tahun itu diberikan kepada ORANG BUKAN MELAYU.

Sedangkan orang Melayu yang tinggal di tanah rancangan minta pajakan untuk mereka dilanjutkan sama tempoh selama 999 tahun tidak diluluskan. Saya ulangi: Orang Melayu minta tanah mereka usahakan dilanjutkan sehingga 999 tahun, TIDAK DILULUSKAN.

Ini semua gara-gara pemimpin Melayu yang telah mengabdikan diri kepada orang bukan Melayu.

Jadi tidak hairanlah, kalau setiap kali tulisan saya ada menyindir pemimpin Melayu berkenaan, pengikut fanatiknya sanggup membela pemimpin mereka. Sepatutnya, mereka bersetuju dengan pandangan, pendapat dan nasihat saya kepada pemimpin itu agar tidak sekali-kali menggadai tanah Melayu kepada BUKAN MELAYU.

Inilah orang Melayu bodoh. Saya ulangi: Melayu BODOH. Orang bukan Islam mencabar orang Islam yang nak laksanakan negara Islam, dibela habis-habisan. Tapi kalau sesama Melayu dihentam, dikeji dan dicaci.

Melayu apakah ini? Inilah Melayu BODOH. Melayu ini tinggal di sebuah negeri berhampiran utara.

Saya sedih, apabila ada Melayu sanggup menjadi hamba kepada bukan Melayu. Saya sedih apabila ada Melayu sanggup untuk tidak mempercayai Melayu. Saya lagi sedih apabila ada Melayu rela serahkan harta rakyat kepada bukan Melayu. Lagi sedih apabila ada Melayu lebih rela tengok Melayu mundur.

Jadi, komen yang saya paparkan di bawah ini adalah komen yang dizahirkan oleh Melayu bodoh yang tidak bersetuju dengan tulisan saya mengenai kemelut politik di Perak.

Cerita detail mengenainya akan saya paparkan dalam sehari dua lagi. Insya-Allah. Semoga Allah memberi kekuatan kepada saya untuk menyedarkan Melayu bodoh ini.

Tiada ulasan:

Kes Hafizul: Peringatan dan pengajaran