Jumaat, 26 Jun 2009

Sinar Harian makin bersinar





2 ulasan:

sb dehlawi berkata...

Pertama kenyataan pas tak pernah bina masjid, adalah satu pembohongan kerana kerajaan pas sudah membina masjid di rantau panjang. kedua, Islam menghormati penganut agama lain selagi dia tidak mengancam Islam, jadi pembinaan berhala bukan satu isu. di luar kelantan, walaupun tiada berhala besar2 tapi masyarakat bukan islam mendahului segenap segi, ekonomi, budaya dan sebagainya, org melayu islam menikus, bukan seperti di kelantan, orag islam menjadi tuan,.

Angelika berkata...

Saya tidak dapat cukup berterima kasih kepada Dr EKPEN TEMPLE kerana telah membantu saya mengembalikan kegembiraan dan ketenangan dalam perkahwinan saya setelah banyak masalah yang hampir menyebabkan perceraian, alhamdulillah saya bermaksud Dr EKPEN TEMPLE pada waktu yang tepat. Hari ini saya dapat mengatakan kepada anda bahawa Dr EKPEN TEMPLE adalah jalan keluar untuk masalah itu dalam perkahwinan dan hubungan anda. Hubungi dia di (ekpentemple@gmail.com)