Jumaat, 5 September 2008

Semangat dan sokongan kawan2

Komen satu:
Sebagai seorang kenalan, saya turut hiba dengan apa yang menimpa manzaidi, tetapi saya tidak terkejut seorang yang di tempat dia tergamak melakukan kekejaman terlindung sedemikian.
Apalah sebuah rumah bagi orang berharta dan berkedudukan serta berpengaruh seperti mereka.
Mereka mampu memiliki rumah dengan hanya menandatangani beberapa dokumen sahaja, sedangkan bagi orang seperti saya terpaksa menghabiskan seumur hidup dewasa sehingga pencen untuk mempunyai rumah sendiri.
Itu pun belum menjadi kenyataan.

Komen Dua:
Kawe turut simpati dan mendoakan semoga demo diberi kelapangan dan sinar kejayaan dalam menghadapi masalah tersebut.
Yang bersalah akan pasti terhukum jua .....walau bukan hukuman di mahkamah dunia.

Komen tiga:
Sekadar berkongsi kedukaan manzaidi... Penderitaan dan kesusahan orang-orang kerdil tidak mendatangkan kudis pun kepada orang-orang yang kaya harta dunia.
Tetapi saya kenali manzaidi seorang yang berjiwa besar dan saya pun yakin Allah bersama orang yang benar. Doa orang teraniaya pasti dimakbulkan Allah. Bertahanlah dan teruskan perjuangan.

Tiada ulasan: