Khamis, 4 September 2008

Tahniah kepada Rosdi Mahmad

Pertama-tama sekali saya nak ucapkan tahniah dan terima kasih kepada Ketua Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian Pasir Mas, Mohd Rosdi Mahmad dan adiknya Jafri Mahmad kerana BERJAYA membuatkan hidup saya merana dan menderita.

Hanya dengan cara dia bersetuju membeli rumah saya lapan tahun lalu, tetapi pada masa sama dia menyerahkan kepada adiknya dan adiknya pula tidak meneruskan sambung bayar sewa beli selama empat tahun sudah cukup alasannya untuk mengheret saya ke Mahkamah dan meletakkan nama saya dalam kategori senarai hitam oleh Bank Negara Malaysia.

Berikutan tindakannya, pada 10hb September 2008, jam 9.30 pagi saya terpaksa hadir di Pejabat Tanah dan Jajahan Pasir Mas untuk tindakan pelelongan tanah (tapak rumah), manakala pada 15hb September 2008, jam 9 pagi saya terpaksa hadir di Mahkamah Sesyen Kota Bharu untuk menghadapi tindakan saman oleh RHB Islamik.

Dua tindakan ini sudah cukup menyebabkan hidup saya menderta sepanjang masa. Saya tidak tahu apa harus dilakukan lagi. Saya hanya reda dan berserah kepada Allah SWT untuk menentukan nasib saya selepas 10 dan 15hb September ini.

Kepada Rosdi dan adiknya, Jafri..Tahniah. Selamat maju jaya dalam politik, perniagaan dan hidup saudara. Saudara telah berjaya menggelapkan masa depan kawan saudara.

Tiada ulasan: