Ahad, 29 November 2009

Biadabnya cina ini memijak2 gambar orang Islam Melayu




Sanggupkah kita orang Islam melihat cina ini memijak dua gambar orang Melayu/Islam? Gambar ADUN Behrang, Jamaluddin Mohd Radzi dan ADUN Changkat Jering, Mohd Osman Mohd Jailu.

Manakala Guang Eng hanya melompat atas gambar ADUN Jelapang, Hee Yit Foong. Kenapa Ketua Menteri Pulau Pinang ini tidak memijak-mijak gambar Yit Foong sebagaimana ayahnya Kit Siang dan rakannya Kor Ming memijak-mijak gambar dua ADUN Melayu beragama Islam ini?

Sanggupkah kita melihat bangsa lain terutama cina yang dah naik muak ini berterusan memijak-mijak kepala orang Melayu Islam? Ini sudah nyata apa yang berlaku kepada bangsa Melayu dan umat Islam.

Tapi tak apa, selepas ini mereka jangan melenting marah kalau ada pihak lain pula memijak-mijak dan melenyek-lenyek gambar mereka. Itulah hukum karma.

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

adun katak ni mmg patut kene pijak muke die.manusia xde harga diri.sampah

Panglima Perang Cyber berkata...

Cuba tanya rakyat Malaysia mereka kisah atau tidak saudara mereka yang membongkar kisah DAP di Perak telah dipijak gambar..

isu ini sangat besar dan bayangkan jika mereka memerintah negara apa akan jadi pada kita semua?

syariz berkata...

masalahnyer mereka bukan katak yg melompat parrti seperti ajaran puak PKR & DAP....mereka hendak mempertahankan maruah bangsa Melayu yg memang dipijak seperti mereka tunjukkan contoh memijak gambo itu tadi....

Tanpa Nama berkata...

PUKIMAK PUNYA CINA BANGSAT!

Tanpa Nama berkata...

maruah ape?mereka bermaruah kew?mmg elok kene pijak orang mcm ni.klau orang2 dalam gambar tu x bermaruah.xkan la sewenang2 nye org nak pijak muke dorg.mereka yg memijak gmbr ni semua ada sebab!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

sapelah panglima perang cyber???gua x kenal luu....lu jgn main2, gua godam u punya blog

tok aki pahang berkata...

ORANG MELAYU ASYIK BERTELAGAH
SUDAHLAH BETELAGAH SERANG MENYERANG
MARILAH MELAYU MENJADI GAGAH
SEMOGA NEGARA TIDAK MENJADI MILIK ORANG...

bangsat DAP!!!!!

Mohd Ezani berkata...

Insaflah..Tidak mustahil satu hari nanti Lim Kit siang, Lim Guan Eng, Ngeh Ho Kam, Nga Kor Meng, Karpal singh, govind dan konco-konconya akan pijak gambar Ds Najib, Ts Muhyiddin, Anwar Ibrahim, Azmin Ali, Hj Hadi, TG Nik Aziz dan lain-lain pemimpin Islam

benci katak berkata...

aku sebagai melayu pun tak kisah kalau 2 ekoq melayu tu dipijak2. kalau aku ada kat sana aku pun nak pijak2 sekali depa. takdak harga diri punya katak!

perisai malaya berkata...

apa nak buat penasihat PAS pun saling membenci sesama Islam. Depa Cina memang dari dulu lagi tak senang tengok perpaduan.