Rabu, 29 Februari 2012

Dah mampus kapir ni...Syukur Alhamdulillah

Pelukis kartun Nabi mati dijilat api

Dalam sebuah saluran TV Arab Saudi dan akhbar arab yang di terbitkan di Arab Saudi melaporkan bahawa Kurt Westergaard seorang kartunis Denmark yang melukis gambar Nabi Muhammad SAW telah tewas dalam sebuah kebakaran yang menimpa kartunis tersebut.

Pemerintah Denmark berusaha keras untuk menutupi kejadian yang menyebabkan tewasnya kartunis tersebut.

Kurt Westergaard adalah seorang kartunis Denmark yang telah lancang dan berani membuat gambar Nabi Muhammad SAW, yang menyebabkan umat Islam marah dan turun ke jalan-jalan untuk mengecam tindakan kartunis tersebut.

Dengan kuasa Allah Kurt Westergaard lelaki yang melukis kartun nabi Muhammad SAW dengan niat menghina Islam kartunis Denmark itu telah diberitakan mati secara menyedihkan dengan tubuh terbakar tetapi media Denmark masih menyembunyikan apa yang menyebabkan terbakarnya kartunis Denmark ini.

Kematian Kurt westergaard adalah satu pengajaran bagi mereka yang suka menghina nabi Muhammad SAW, ini adalah kuasa Allah dan azab bagi orang-orang yang suka mempersendakan agama Allah dan RasulNya ...Subhanallah

1 ulasan:

Idrus berkata...

Skg ni bila dh jd mayat, baru dia tau agama Islam adalah betul dan benar. Nyesal tika jadi mayat skg pun dh tak guna. Allah Maha Adil. Subhanallah.