Ahad, 5 Februari 2012

Manoharam

Minah murahan ini menafikan dia telah terkahwin dengan seorang gabenor tua Sulawesi Tenggara, Nur Alam.

Bahkan, menurut pengurus peribadinya, Tintin, bahawa gambar yang memaparkan keadaan Manoharan berbaju nipis dan seksi duduk bersebelahan jejaka tua itu adalah atas program mempromosi dirinya sebagai model.

Wah, untungnya sesiapa yang dapat membayar Manoharan untuk menghadiri, sama ada majlis peribadi mahupun majlis sulit-sulit, kerana Manoharan sanggup tidak berbaju jika bayarannya lebih dan ada privasi.

Malah, kalau nasib badan tu beruntung dan bertuah, akan dapat ibu Manoharan sekali.

Ini beritanya:

Baru sahaja menafikan dirinya tidak mempunyai teman lelaki, kini model terkenal Indonesia, Manohara Odelia Pinot didakwa sudah berkahwin dengan seorang gabenor Sulawesi Tenggara, Nur Alam secara rahsia.

Berita tersebut hangat diperkatakan selepas gambar mesra Manohara memakai blaus putih jarang yang menutupi badannya dan gabenor di atas sebuah bot tersebar luas di internet.

Bagaimanapun pengurus kepada model berusia 18 tahun itu, Tintin tampil menafikan mereka mempunyai hubungan istimewa walaupun rapat.

"Ya, Manohara sering dijemput untuk menghadiri pelbagai acara. Namun bukan dia sahaja yang sering diundang. Ada juga artis-artis lain. Sudah namanya promosi.

Mereka memang rapat, tetapi ia tidak bermakna mereka mempunyai sebarang hubungan istimewa," ujar Tintin ketika dihubungi Kapan Lagi.

Tintin turut menafikan khabar angin yang mendakwa bekas isteri kepada Tengku Muhammad Fakhry ini sudah berkahwin dengan Nur Alam.

"Tidak benar sama sekali! Ia hanya gosip. Kita tidak boleh lakukan apa-apa dan hanya mampu menafikannya jika gosip tersebut tidak benar," jelasnya lagi.

Sebelum ini model kelahiran Jakarta mengakui dirinya masih belum mempunyai teman istimewa selepas bercerai dengan bekas suaminya yang merupakan daripada kerabat diraja negeri Kelantan.

3 ulasan:

Menora berkata...

Ini baru gaya promosi pada jutawan, belum lagi gaya promosi pada bilionair. mcmana ya gaya promosi pada bilionair? agak2 baju luar dan baju dlm ada tak? agak2 seluar luar dan seluar dalam ada tak? tak mustahil kalau sebegini murah betina ini nakkan duit.

Tanpa Nama berkata...

Allah selamatkan anak raja Kelantan drp beristerikan perempuan murahan ini. Syukur.

Tanpa Nama berkata...

ibu borek, anak mistilah rintik. kalau kuah tak tumpah ke nasi, nak tumpah ke mana lg.