Ahad, 18 Oktober 2009

versi Facebook-topik ringan ringan

Rafi Awg Kechik: Nak rehat sekejap..nak jadi org muda..`kalaulah sepasang mata bundar mu dpt ku tenung, pipimu ingin ke elus manja, tangan mu erat ku genggam mesra, telinga mu dapat ku bisik manja, akulah lelaki bertuah malam ini..tapi sayang,,itu cuma mimpi yg tak sudah..;ok ke..?9

Comment
Khairul Rizal Osman: Macam novel kasanova saja Tuan Rafi. he he he.

Fadly Hisyam: ayat tu boleh wat ngorat awek tu tuan..

Rafi Awg Kechik: Khairul - ni yg takut nak jadi org muda ni..

Patree Malaysia: kalau mimpi memang tak pernah sudah RAF

Rafi Awg Kechik: Patree- tu je yg mampu..lebih2 tak boleh

Rafi Awg Kechik: Fadly - jgn salah gorat

Haifa Khaidir: romantik betol...

Siti Nur Salbieh: ok sgt..kat isteri RAK la. Tapi org muda x reti nak ayat pompuan camni.., klau ramai guna ayat cmni kt isteri masing2, aman dunia..dan kaum isteri kan tersenyum spanjang hari.. :)

Farzilah Razali: goli den! I yg muda ni pun tak guna ayat2 mcm tu...

Sharifah Sheila: Hai Bang Rafi selesai persidangan UMNO dah bunyi macam ni pulak ..? tersangkut kat put3 mana ni... ke Wanita ?

Ahmad Syawali Husin: hahaha da betahun saya tak dgar kata2 mcm tu dari dato..nak pecah gelak ni tok..

Rafi Awg Kechik: Farzilah - katalah BF guna ayat mcm ni..agak2 bukan geli lagi..geli geleman maunya

Rafi Awg Kechik: Sharifah - tak tersangkut mana2 cuma tersangkut dlm jem aje,,,

Kamarudin Hassan Dino: ayat cari makan beb...

Rafi Awg Kechik: ASH - tu la bendanya...tak ke gila dibuatnya

Rafi Awg Kechik: Siti - agak2 u ada ke isteri sanggup dgr..?

Manzaidi Mohd Amin: Adusssss Tuan.. apa hal pulak ni usik perasaan kita org ni. Inilah nasib saya sbg perantau...tak ada mata nak saya renung, tak ada pipi gebu nak saya elus manja, tak ada tangan nak saya genggam mesra, tak ada telinga nak mendengar bisikan manja, akulah lelaki yg tidak bertuah malam ini dan malam-malam sebelumnya.

Rafi Awg Kechik: Maaflah Manzaidi..tu yg org tua kata, tuah ayam nampak di kaki, tuah lelaki kadang2 sekali..hehehe

Sue Ann: hahahahah......ok ke? sudah tulis lagi mau tanya..ok ke? tema kita malam ini ialah.....MALAM KASIH SYG

Manzaidi Mohd Amin: SA, Jangan usik jiwa sepi saya tau...meronta-ronta teringat kat kampung ni...

Manzaidi Mohd Amin: Pak Mad kita pulak satu hal..pi papar lagu-lagu nostalgia: "Juwita ku Sayang" nyanyian Rafeah Buang & Ahmad Jais. Lagi la mengusik mata tak mau lelap. Esok pagi nak masuk ofis pulak.

Sue Ann: MMA- Oktober ialah bulan kaasih sayang...sapa yg kata.....SA yg ckp.....pasai apa tak balik2 kg lagi ni

Manzaidi Mohd Amin: SA, saya kerja di shah alam, keluarga di kelantan. Nak balik kena ada cuti. cuti pula baru ambil raya baru ni. Nak cuti pulak kena la tungu raya haji ni...lambat lagi la...kena menanggung jiwa yg sarat la ni.

Hawarie Md Khalid: Jgn buang tebiat .... uhuhuhu

Sue Ann: opss.....kalo gitu..tok sih nak kecek berjela..gapo tak klik sebule sekali

Hawarie Md Khalid: Lol. Sue kecek Kelate. Mugo kawe ingat demo cino..

Manzaidi Mohd Amin: guano demo Sue? demo duduk mano? oghe kelate ko demo ni?

Manzaidi Mohd Amin: oklah kawan2 dan Tuan Rafi. Selamat awal pagi. Mata dah ngantuk, rakan-rakan yg sambut deepavli kat perumahan ni pun dah henti main mercun. esok nak masuk kerja pagi2 lagi. Salam FB kpd semua. Maaf zahir dan batin.

Sue Ann: hehehe,,,,,baru belajor tadi...lepas tgk ceta "budak Kelantan" di astro

Hawarie Md Khalid: lolololo

Sue Ann: Hmk- dah ilang kata

Areu Rahman: jiwang!! ;p

Hawarie Md Khalid: Sue .. jgn menjolok sarang lebah.. kalau kena sengat u demam tak kebah. Air tenang jgn sangka takde buaya, wajah garang bukan tak pandai menggoda!..uuhuhuh Bro Rafi I rasa u boleh explain kat Sue i nie mcmana... ekekeke

Shahril Mohd: RAK.... ayat tu ok sangat utk otai... org muda, ayat direct sikit kot....

Siti Nur Salbirak: memang semua isteri berhajat suaminya berkata begitu kepada mereka, tapi orang lelaki je selalu take them for granted.., ha lelaki lain kat sini cuba lafazkan kata2 ni kat isteri masing2 malam ni dan tengok apa jadi..

Sue Ann: kah..kah..kah..anak melayu dikata cina...wajah yg garang..mmg menggoda...adakala hilang kata2...bila disengat..teruslah rebah,,,,,,,

Hawarie Md Khalid: wah wah wah.. melawan yer.. ekeke

Sue Ann: aummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Hawarie Md Khalid: Aku inilah bendanya.. dia dah bersenam harimau pulak..

Sue Ann: kah..kah..kah....

Hawarie Md Khalid: Matilah I digoda Sue ni Bro Rafi.. Punyalah garang muka I, dia tak takut rupanya.... uhuhuhu

Sue Ann: aik...tergoda ke? mmmm ingatkan garang tapi agar2 ek....kalu gitu..i kena tidor dulu lah

Hawarie Md Khalid: Ok. Semoga dibuai mimpi2 indah.

Sue Ann: nite to u too Mr.Aummm

Hawarie Md Khalid: Amboi amboi.... dah ada g.nite pulak... aduhhh tiba2 rasa macam nak bermimpi juga nie... Hahaha padan muka kena sakat.. Cari pasal lagi..

Noor Huzaimahtun Binti Jantan: oklah tu...!

Hamidah Bt Ali Miedaz: wah RAK... ini betul betul punya muda gamaknya... sedihnya mimpi tu ek, seram pun ya jugek. ni mimpi seram sejuk namanya.

Tiada ulasan:

Buaya timbul tanda kempen bebas plastik Selangor berjaya?

AKU tak tahu, nak nangis atau nak ketawa bila seorang anggota Exco Kerajaan Selangor, Elizabeth Wong berkata, pelbagai fauna seperti buay...