Ahad, 10 Mei 2015

Saya tidak akan tunduk tekanan letak jawatan PM, Presiden UMNO - Najib

 Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak disambut orang ramai ketika tiba pada Perhimpunan Solidariti Rakyat Sabah di Tawau hari ini.
Turut hadir Ketua Menteri Sabah Datuk Seri Musa Aman.
-- fotoBERNAMA
Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak disambut orang ramai ketika tiba pada Perhimpunan Solidariti Rakyat Sabah di Tawau hari ini.
Turut hadir Ketua Menteri Sabah Datuk Seri Musa Aman.
-- fotoBERNAMA

Beliau berkata selagi rakyat menyokong beliau untuk menerajui kepimpinan negara sebagai perdana menteri dan anggota UMNO terus teguh menyokongnya sebagai presiden parti maka beliau akan tidak akan berganjak daripada jawatan yang disandangnya sekarang.

"Saya cuma tunduk kepada (desakan) ahli parti dan rakyat sahaja. Selagi ahli parti sokong saya, selagi rakyat memberi kepercayaan, saya akan tetap meneruskan perjuangan saya," katanya ketika berucap di hadapan kira-kira 40,000 orang yang hadir pada program Solidariti Rakyat Sabah bersama Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak di Padang Perbandaran Tawau di sini hari ini.

Penegasan Najib itu yang dinyatakan dengan suara lantang mendapat tepukan dan sorakan daripada hadirin yang membanjiri Padang Perbandaran Tawau sehingga melimpah ke kawasan jalan raya, disertai paluan gendang.

Beliau menegaskan jawatannya sebagai Perdana Menteri dan Presiden UMNO diperolehinya secara proses demokrasi dan ditentukan oleh rakyat dan anggota UMNO dari seluruh negara iaitu dari Padang Besar di Perlis hingga ke Pulau Sebatik, di Tawau Sabah. - Bernama

Tiada ulasan:

Kes Hafizul: Peringatan dan pengajaran